KONTAKT OS

HVEM ER VI? LG gymnastik har ansat en administration til at klare alt det praktiske af foreningsarbejdet, heriblandt sæsonplanlægning, træneransættelse, events, redskabsindkøb, lokaleleje, medlemsrekruttering, træneruddannelse, nyhedsbreve og meget andet. LG's administration består af syv medarbejdere, der brænder for gymnastikken og foreningslivet og er stolte af og taknemmelige for at kunne arbejde med det i daglidagen.

 

HAR DU BRUG FOR HJÆLP?

Kontingent, prøvetræninger, arrangementer, trænerteamet og lignende ➡ FIND SVAR I VORES FAQ.

Om træning, undervisning, særlige hensyn til dit barn, trivsel på holdet og lignende ➡ KONTAKT CHEFTRÆNEREN: MØD DIN TRÆNER.

Tilmelding, afmelding og lignende ➡  KONTAKT ADMINISTRATIONEN.

 

ADMINISTRATIONENS ÅBNINGSTIDER

MAIL: info@lg-gymnastik.dk.
Vi gør vores bedste for at besvare dine spørgsmål hurtigst muligt. Vær dog opmærksom på, at vi ikke kan garantere at svare samme dag.

Vil du have svar hurtigt? Jo mere information, du giver i din mail, desto hurtigere kan vi hjælpe dig. Skriv derfor fuldt navn på gymnast og hele holdnavnet og andre nødvendige informationer vedrørende din henvendelse.

TELEFON
Vi har ikke fast telefontid. Hvis du har et spørgsmål, som er lettest at drøfte telefonisk, beder vi dig kort beskrive baggrunden for din henvendelse på en mail og så skrive, at du gerne vil ringes op (inkl. dit telefonnummer). Hvis vi har mulighed for det, ringer vi dig op.
I travle perioder, besvarer vi udelukkende henvendelser over mail.
OBS: Afmelding, holdskift o.lign. skal ske over mail.

 


ELISA MALLING BECK

FORENINGSSCHEF


BSc i Erhvervsøkonomi & Projektledelse fra CBS (2019).

Elisa er ansvarlig for daglig drift og administrering af foreningen.

Elisa har siden 2015 været en fast del af administrationen i forskellige stillinger og har arbejdet med bl.a. økonomi, projektledelse, events og rejser, lokaler, trænere, uddannelse, hold og GymStars.

Elisa har været gymnast i foreningen gennem mange år og har ligeledes været træner i foreningen siden 2011. 

FREJA THORSEN

DATA-, LOKALE- OG LAGERANSVARLIG (SOUSCHEF)


Professionsbachelor i Psykomotorik (2019).

Freja håndterer data, GDPR, privatlivspolitikker, statistik samt lokalebooking og -administrering.
Freja er derudover ansvarlig for indkøb og lagerbeholdning af kostumer og trænertøj samt administrering af LG Shoppen.                                                                  

Freja har været en fast del af administrationen siden 2019. Freja har været gymnast i foreningen gennem flere år,
og hun har ligeledes været træner siden 2016.   

Rikke

RIKKE TYLAK JAKOBSEN

- Medlems- og kommunikationsansvarlig 


Cand.mag. i medievidenskab fra Aarhus Universitet (2020) og Idrætslæreruddannelse fra Paul Petersens idrætsinstitut (2022)

Rikke håndterer planlægning af sæsonprogram, medlemshenvendelser, medlemsrekruttering og -fastholdelse samt oplæring af studiemedarbejder.

Derudover håndterer Rikke foreningens kommunikation og kostumelager.

Rikke er startet i administrationen i 2023. 

 

 

THEA SANDEMAN HESSEN-SCHMIDT 

- Træner- og kvalitetsansvarlig

______________________________________________________________________________________________

BSc i idræt og ernæring og Cand.scient i humanistisk-samfundsvidenskabelig idrætsvidenskab. 

Thea håndterer den daglige kommunikation med trænerne, vagtplanlægning, ansættelse og uddannelse af trænere. 

Thea har været en del af administrationen siden 2025. 

 

KATJA

LØNBOGHOLDER

Katja arbejder med betaling af regninger og udlæg, fakturering, bogføring, lønudbetalinger og alt i relation til foreningens årsafslutning og generelle økonomi.

Katja er startet i LG's administration i 2024.

SEBASTIAN PETERSEN

MEDIEKOORDINATOR OG REDSKABSANSVARLIG


AP Graduate i Multimedia Design and Communication fra CBA (2017).

Sebastian håndterer IT og medie samt håndtering, vedligeholdelse og indkøb af gymnastikredskaber.

Sebastian har været en fast del af administrationen siden 2017. Sebastian har været gymnast i foreningen siden 1998, og han har været træner siden 2003 og er det fortsat. 

Mathilde

MATHILDE PETRI

STUDIEMEDARBEJDER


Mathilde håndterer medlemshenvendelser, koordinering af trænertøj og har derudover adskillige opgaver inden for forskellige områder i foreningen.

Mathilde er desuden træner og gymnast i foreningen, og har været det i mange år.

NATHALIE ROVE JAKOBSEN 

EVENT- OG GYMSTARKOORDINATOR

Cand.soc.(sport.) fra Malmø Universitet (2022).

Nathalie arbejder med flere af foreningens events, herunder camps, GymnastikLand og idrætslige samarbejder med kommuner og skoler.                                                                      
Derudover er Nathalie koordinator på vores udtagede hold, GymStars.

Nathalie er startet i administrationen i 2022. Nathalie er desuden startet som træner i foreningen i 2023.

 

 

 

VIL DU VÆRE MED?