LG består af en bestyrelse ➡ der har ansat en ledelse ➡ der ansætter både medarbejdere til LG's administration og trænere til LG's hold.
Sideoversigt
LG's trænerteam består af Cheftrænere, Assistenttrænere, Hjælpetrænere, Minitrænere og Forældertrænere.
Få overblik over, hvad det vil sige at være træner i LG i nedenstående oversigt.
HVAD FÅR DU? | HVAD GIVER DU? |
Økonomiske fordele
Uddannelse og dannelse (alle)
Sociale arrangementer (alle)
Medindflydelse (alle)
Diverse (alle)
|
Du læser
Du lever op til
Du deltager i obligatoriske møder og arrangementer
|
Der er ingen ledige stillinger i LG's trænerteam i øjeblikket.
UOPFORDRET ANSØGNING
Vi modtager altid gerne en uopfordret ansøgning fra dig, hvis du er interesseret i et trænerjob i LG!
Hvis der ikke er en ledig stilling, når du ansøger, gemmer vi din ansøgning og kontakter dig, hvis der i fremtiden skulle opstå en stilling, der passer til dig.
Send din ansøgning allerede i dag til info@lg-gymnastik.dk.
Vi modtager gerne ansøgninger hele året.
De fleste ansættelser sker dog omkring sæsonstart i august måned.
Vi er en fastansat administration, der arbejder dagligt på kontorer i Kildeskovshallen. Lær mere om os HER.
Der er lige nu 1 ledig stilling:
Vil du være en del af en af Danmarks største gymnastikforeninger med fokus på fællesskab, glæde og positiv udvikling? Vil du være med til at skabe gode oplevelser for børn, unge og voksne gennem events og samtidig bidrage til udviklingen og dygtiggørelsen af foreningens repræsentationshold, GymStars?
LG gymnastik søger en medarbejder, der skal bidrage til det daglige arbejde i foreningens administration og blandt andet have ansvar for planlægning og koordinering af events og skolesamarbejder samt for administrering af foreningens repræsentationshold (GymStars).
Om stillingen
Som ansvarlig for events og opvisningshold kommer du primært til at arbejde med:
Din profil
Vi tilbyder
En uformel, men professionel arbejdsplads med fokus på kvalitet, loyalitet og udvikling. Administrationen består af otte medarbejdere, og vi værdsætter samarbejde, kommunikation og et godt, socialt fællesskab højt. Vi er en arbejdsplads med ’højt til loftet’ og plads til både grin og godt humør, samtidig med at der i perioder kan være behov for at arbejde fokuseret og effektivt.
Arbejdet er sæsonpræget, og du vil opleve at have perioder med skiftende arbejdsbelastning. Vi lægger vægt på ansvarlighed både i forhold til opgaver og arbejdsindsats.
Arbejdstid- og sted
Stillingen er som udgangspunkt på 35 timer om ugen, og arbejdet er som udgangspunkt placeret i dagstimerne på foreningens kontorer i Kildeskovshallen i Gentofte.
Der kan dog forekomme arbejde uden for almindelig arbejdstid og -sted, da noget af arbejdet indebærer samarbejde og kontakt til frivillige, instruktører, mm.
Dertil forventes, at der lægges noget frivilligt arbejde i enkelte weekender i løbet af ansættelsesperioden i forbindelse med opvisninger og andre events.
Kvalifikationer
Tøv ikke med at søge, hvis du er engageret i foreningsarbejde, men at stillingen ikke passer perfekt til dine kvalifikationer eller ønsker om arbejdstid. Stillingen kan tilpasses medarbejderen, hvis vedkommende er den rigtige kandidat på andre parametre.
Ansættelse og løn
Stillingen forventes besat hurtigst muligt. Præcis dato for tiltrædelse vil blive aftalt ved ansættelsen.
Lønnen forhandles forud for ansættelsen.
Ansøgningsfrist
Ansøgninger sendes til Foreningschef Elisa Malling Beck på elisa@lg-gymnastik.dk senest 14. marts 2025.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 12. Har du spørgsmål kan du ligeledes henvende dig på mail til elisa@lg-gymnastik.dk.